Informatii utile Persoane fizice autorizate PFA Consultant Adrian Turturea Wellcome.ro
facturi-onlinepCont - program de contabilitate in partida simpla
 D220 online fara semnatura   D200 fara semnatura 
 Declaratia 220   D. CAS   Declaratia 600   D200   D. Impozit   Decizie numerotare   CAEN PFA   Angajati PFA 
 D392A   D392B   Codul fiscal 2017 + Norme   Obligatii Ianuarie 2017   Norme de venit 2017   Coduri CAEN 2017 
Forum - PFA II IF
Casa de marcat PFA II IF
Mesaje noi pe Forum PFA II IF
Infiintare PFA II IF
Activitate PFA II IF
Lichidare PFA II IF
Controale, amenzi, reclamatii PFA II IF

Concursuri PFA II IF

Regulament Forum PFA II IFInregistrare membru nou pe Forum PFA II IF
Login autentificare Forum PFA II IF
Informatii PFA II IF Profesii liberale Facebook
Informatii PFA II IF Profesii liberale Google+
Publicitate        Rezervare
Margarit Ionela Expert Contabil
facturi-online
Subiecte noi
Forum PFA II IFnorma de venit CAEN 6202 in Ilfov, 2017 Plata dobanda credit Declaratii online Deductibilitate Sanatate Autoturism cumparat pe PFA - Ce variante exista la radierea PFA-ului ? regula regularizare Activitate cenzor Declaratii ANAF inceput de an declaratia 205 Depasirea plafonului impus pe baza normei de venit Declaratia 200 pentru anul 2016 inchidere punct de lucru obiecte de inventar inregistrare corecta amortizare in anii urmatori Adaugare cod CAEN, cu ramanere la norma de venit caen 9001 sau 9002 Informatii PFA II IFCum depunem Declaratia 220 online fara semnatura electronica?Cum depunem Declaratia 200 online fara semnatura electronica?Declaratia 220 (2017)Ce declaratie depune PFA pentru contributia CAS?Codul fiscal 2017 + Normele metodologiceDeclaratia 600 (2017)Declaratia 200 (2017)Ce declaratie depune PFA pentru impozitul pe venit?Model Decizie interna de numerotare documenteCate coduri CAEN poate avea PFA?Cate persoane poate angaja PFA?Declaratia 392B (2017-2019)Declaratia 392A (2017-2019)Norme de venit 2017Calendar obligatii fiscale Ianuarie 2017Coduri CAEN 2017

#1 2010-11-19 00:09:20

da78n
Oaspete

Reguli operare casa de marcat ?

Sunt PFA si am cumparat recent o casa de marcat.

Procedura este urmatoarea:
-se cumpara casa de marcat de la un vanzator autorizat
-se depune o cerere la Finante pentru "Fiscalizare"/luare in evidenta/etc (formularul de cerere se primeste de la vanzator, doar trebuie completat si depus)
-cu cererea aprobata se merge inapoi la vanzator pentru introducerea/setarea/sigilarea memoriei fiscale (inca nu am ajuns la pasul acesta asa ca nu pot da mai multe detalii).

Odata ce am cumparat casa de marcat, vanzatorul mi-a facut o foarte sumara prezentare a ei desi eu am insistat pentru mai multe informatii. Chestia e ca vanzatorul mi-a tot batut apropouri ca e recomandat sa inchei un contract de service cu ei, ca altfel pot primi amenda, ca i-mi va introduce el cateva produse pe gratis in casa (in concluzie, introducere de produse se plateste), ca exista riscul ca la caderi de tensiune sau ale socuri sa apara mesaje de erroare pe display dar sa-l sun si el va veni sa remedieze (contra cost probabil). Pe scurt, insistand ca doresc sa invat cum functioneaza mi sa raspuns sec ca nu se poate, ei (distribuitorii mergand la cursuri speciale pentru asta). Mi s-au introdus 3 produse, mi sa aratat cum pot "bate in casa", corecta, sterge si incasa. Iar la final scoaterea raportului Z (o prezentare de 3min).

Este cineva amabil pe aici si care stie care sunt procedurile legale de folosire a casei de marcat? Intreb asta pentru ca doar cand am cumparat casa de marcat a fost prima data cand am auzit de raportul Z (cica trebuie generat la sfarsitul fiecarei zile de lucru, probabil ca de acolo-i si vine numele de "Raport Z(ilnic)"

Adica se bat serviciile/produsele, se scoate bonul la client si la sfarsitul zilei se genereaza raportul Z ???
Mai trebuie facut ceva (eu m-am jucat cu casa acum pana sa o fiscalizez, am invatat singur cum se introduc produsele, am vazut ca pe langa Z aceasta mai genereaza si alte rapoarte). Ce se face cu raportul ala Z de exemplu? Trebuie arhivat, pastrat X zile, etc ?

Case mea de marcat e cu o singura rola de hartie. Sa fie oare asta motivul acelui raport Z sau e o chestie general valabila ? (casele cu 2 role scot instant bonul in 2 exemplare).

Pentru a introduce produse in casa trebuie accesat un mod parolat de lucru. Parola implicita e trecuta in pliantul ce insoteste aparatul. Dupa cum spuneam, pentru introducerea de produse vanzatorul mi-a dat de inteles ca va trebui sa platesc si de aceea banuiesc ca acesta va schimba parola odata cu operatia de fiscalizare/sigilare. E legala chestia asta? Adica daca casa e 100% proprietatea mea mi se pare normal sa pot sa operez singur cu ea (asta in cazul in care nu se specifica ceva in legislatie explicit pe tema asta).

Orice informatii suplimentare si sfaturi despre casa de marcat sunt binevenite.

Va multumesc.

 
Publicitate        Rezervare
facturi-online
Program facturare online. Program facturare gratuit.
facturi-online
Dumitrescu & Asociatii – Infiintare PFA si IF Timisoara
Lecturi Juridice - Noul Cod Civil
Contabilitate SC, PFA, II, ONG
Promo PFA     Rezervare
Craiu Ana I.I.
Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract.
Parteneri
Case de marcat Infiintare PFA Calculator discount Avon
Google » Filtre PFA
pfa  contabilitate pfa  evidenta contabila pfa  legislatie pfa  cheltuieli deductibile pfa  declaratii pfa  contributii sociale pfa  casa de marcat pfa 

Antet forum

PFA Forum by wellcome.ro
Powered by PunBB

 ADMINISTRATORUL SI EDITORII ACESTUI SITE NU RASPUND SUB NICIO FORMA DE INTERPRETARI, ACTIUNI, EFECTE SAU EVENIMENTE
EFECTUATE SAU SUPORTATE DE PFA / II / IF IN BAZA INFORMATIILOR CONTINUTE IN SITE !
ACEST SERVICIU ESTE OFERIT GRATUIT SI BENEVOL PENTRU A INLESNI INFORMAREA CAT MAI EXACTA A PFA.
CONTINUTUL ACESTUI SITE ESTE GRATUIT SI ARE CARACTER STRICT INFORMATIV.
© 2017 Informatii PFA ( Persoane Fizice Autorizate ) . Toate drepturile rezervate.
Administrator: Tănase N. Sorin Nicolae P.F.A.  Contact  Parteneri / Links
Înregistrat la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (Nr. 10833)
National Project by Wellcome.ro & WHD.
 
 
Parteneri:  cabinet avocat cluj  cabinet avocat constanta  creare site 
Informatii PFA II IF Profesii liberale - Legislatie, infiintare, inregistrare, contabilitate, declaratii, registre, cheltuieli, venituri, taxe, impozite, contributii sociale, documente justificative, forum, calendar, sondaje, director, concursuri. Informations for PFA II IF Romania. Laws, establishment, registration, accounting, statements, records, expenses, income taxes, social contributions, documents, directory, forums.