Buna ziua,
Ma poate ajuta cineva cu lamuriri in legatura cu urmatoarea situatie:
In ianuarie 2018 am infiintat pfa in sistem real, am cumparat prima casa de marcat. Spre sfarsitul anului am cumparat a doua casa de marcat, cea cu jurnal electronic conectabila la server ANAF. In 2018 le-am inregistrat ca si cheltuiala deductibila ( fiecare a costat pana in 1000 lei). In 2020 am avut foarte putine incasari din cauza pandemiei, in 2021 deloc. In 2022 am inceput sa am venit din nou. Anul trecut am aflat de faza cu scaderea casei de marcat (am inteles ca doar la a doua achizitionata s-ar aplica) din impozitul pe venit.
Nelamuriri:
1. E ok ca eu am inregistrat casele de marcat ca si cheltuieli deductibile in 2018?
2. Daca pana acum (in 2020, 2021) nu am completat nimic in DU in legatura cu costul casei de marcat, in DU pe care urmeaza sa o completez , desi am de platit suma foarte mica, completez cu costul total al casei?
Multumesc!
Forum
Notifications
Clear all
Postat : 6 februarie 2023 10:58