Forum

Noua casa de marcat  

 
monilaza
(@monilaza)
Membru nivel 1 Membru

Buna ziua.

Am achizitionat noua casa de marcat cu jurnal electronic. Legea zice ca pana la data de 20 ale lunii urmatoare, trebuie sa trecem pe un stick datele din casa de marcat si sa le trimitem la anaf. Stie cineva unde, ce, cum etc se procedeaza? Exista o pagina a anafului unde se trimit datele sau iarasi trebuie sa mergem sa stam la cozi?

RăspundeCitează
Postat : 16 septembrie 2018 15:16 Sorin Tănase a apreciat
salagean.alina
(@salagean-alina)
Membru nivel 0 Membru

Buna ziua! Pentru trimiterea raportului lunar catre anaf,de la noile case de marcat, vom avea nevoie si noi ca pfa-uri de certificat digital? Am inteles ca nu se poate trimite prin spatiul privat virtual, doar pe e-guvernare.ro? Stie cineva mai multe informatii despre asta, in ideea in care nu am un contabil si imi tin singura contabilitatea?

RăspundeCitează
Postat : 4 octombrie 2018 11:48 Sorin Tănase a apreciat
monilaza
(@monilaza)
Membru nivel 1 Membru

Da, trebuie semnatura electronica. Si eu am apelat la o contabila. Trebuie facuta imputernicire la notar.

RăspundeCitează
Postat : 4 octombrie 2018 18:33 Sorin Tănase a apreciat
vasiles
(@vasiles)
Membru nivel 0 Membru

Doar recent am auzit ca de la 1 noiembrie e nevoie ca sa avem noua casa de marcat cu jurnal electronic. Eu am un PFA cu norma de venit si nu am achizitionat inca noua casa de marcat. Avand in vedere ca la PFA cu norma nu trebuie sa depun decat o singura declaratie mai e nevoie de certificat digital? Este obligatoriu si pentru PFA-uri sa-si schimbe casa de marcat? Ce se intampla daca nu imi achizitionez noua casa de marcat? Este nevoie sa avem contract de service cu o firma care vinde case de maracat? 

 

RăspundeCitează
Postat : 3 noiembrie 2018 10:11