Forum

Noua casa de marcat  

 
monilaza
(@monilaza)
Membru nivel 0 Membru

Buna ziua.

Am achizitionat noua casa de marcat cu jurnal electronic. Legea zice ca pana la data de 20 ale lunii urmatoare, trebuie sa trecem pe un stick datele din casa de marcat si sa le trimitem la anaf. Stie cineva unde, ce, cum etc se procedeaza? Exista o pagina a anafului unde se trimit datele sau iarasi trebuie sa mergem sa stam la cozi?

RăspundeCitează
Postat : 16 septembrie 2018 15:16 Sorin Tănase a apreciat
salagean.alina
(@salagean-alina)
Membru nivel 0 Membru

Buna ziua! Pentru trimiterea raportului lunar catre anaf,de la noile case de marcat, vom avea nevoie si noi ca pfa-uri de certificat digital? Am inteles ca nu se poate trimite prin spatiul privat virtual, doar pe e-guvernare.ro? Stie cineva mai multe informatii despre asta, in ideea in care nu am un contabil si imi tin singura contabilitatea?

RăspundeCitează
Postat : 4 octombrie 2018 11:48 Sorin Tănase a apreciat
monilaza
(@monilaza)
Membru nivel 0 Membru

Da, trebuie semnatura electronica. Si eu am apelat la o contabila. Trebuie facuta imputernicire la notar.

RăspundeCitează
Postat : 4 octombrie 2018 18:33 Sorin Tănase a apreciat