Forum

Plata catre cont eronat  

 
DragosP
(@dragosp)
Membru nivel 0 Membru

Pe scurt problema/nedumerirea mea e urmatoarea: in urma cu vreo doi ani am cumparat niste stampile si am facut plata prin transfer bancar, totul a fost in regula, datele beneficiarului ramand in aplicatia de e-banking. Intre timp banca la care aveam cont a fost cumparata de alta si (Bancpost a fost absorbita de Banca Transilvania). In urma cu 2 luni am facut de la aceeasi firma o noua comanda, din nou prin transfer bancar. Si aici a aparut problema: banii nu au ajuns in contul lor. Am remarcat ca nr contului salvat in e-banking e diferit de cel de pe site-ul firmei. Am fost la banca sa cer informatii, bineinteles ca nu m-a lamurit nimeni ( pareau mai debusolati decat mine...), am trimis un email bancii, inca nu am primit nici un raspuns, nici nu cred ca mai primesc...

S-a mai intalnit cineva cu o situatie asemanatoare? Exista vreo rezolvare?

Citează
Postat : 2 aprilie 2019 22:07