Înlocuirea casei de marcat, Înregistrarea casei de marcat, Atribuirea numărului de identificare, Fiscalizarea casei de marcat, Formulare

Prezentare Case de marcat – facilități, obligații, termene

Publicat de ANAF în 22.10.2018

Cuprins:

– Despre aparatele de marcat electronice fiscale
– Cum pot fi înlocuite casele de marcat din generația veche?
– Formularul „F – 4101
– Solicitarea „Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale”
– Atribuirea numărului unic de identificare aparatelor de marcat electronice fiscale

– Înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale instalate –„F4102
– Schimbări ale stării sau situației aparatelor de marcat electronice fiscale – „F4103
– Notificarea privind situația aparatului de marcat electronic fiscal – „F4105
– Declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate – „F4109
– Cum se validează fișierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale?
– Unde se pot afla detalii suplimentare?

Descarcă această prezentare de aici: Prezentare case de marcat (publicat de ANAF în 22.10.2018)

Consultaţi şi ghidul detaliat de mai jos, publicat de ANAF anterior.

Ghidul caselor de marcat

Ghid cu privire la înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum și la emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare în etapa preoperaționalizare Registru

Ultima actualizare ANAF: 05.10.2018

Cuprins:

1. Despre aparatele de marcat electronice fiscale

2. Cui se adresează acest ghid.

3. Înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale produse, importate sau achiziţionate intracomunitar şi a aparatelor de marcat electronice fiscale adaptate pentru a corespunde prevederilor art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi care au obţinut avizul tehnic favorabil

4. Emiterea şi comunicarea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale
4.1 Solicitarea „Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale”
4.1.1 Formatul solicitării
4.1.1.A. Solicitarea în format hârtie
4.1.1.B. Solicitarea în format .pdf inteligent

4.2. Documente care trebuie să însoţească solicitarea şi modul de anexare/ataşare, în funcţie de formatul solicitării
4.2.1. În cazul în care solicitarea este în format hârtie
4.2.2. În cazul în care solicitarea este în format .pdf inteligent

4.3. Emiterea şi comunicarea “Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale”

4.4. Informaţii privind completarea Formularului C801

5. Fiscalizarea

6. Înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale instalate – „F4102”

7. Schimbări ale stării sau situaţiei aparatelor de marcat electronice fiscale

8. Condiții generale privind completarea și transmiterea formularelor „F4101”, „F4102” şi „F4103”

9. Notificare privind situaţia aparatului de marcat electronic fiscal F4105
9.1. Informaţii privind completarea F4105

10. Informaţii privind completarea formularelor „F4101”, „F4102” şi „F4103”

11. Precizări referitoare la dispozițiile legale privind organul fiscal competent să primească o serie de documente și să efectueze o serie de operațiuni

12. Unde se pot afla informaţii suplimentare.

Descarcă acest ghid de aici: Ghid case marcat (actualizat de ANAF în 05.10.2018)


Înlocuirea casei de marcat, Înregistrarea casei de marcat, Atribuirea numărului de identificare, Fiscalizarea casei de marcat, Formulare publicat: 2019-01-21T09:25:34+03:00, actualizat: 2019-01-21T10:36:28+03:00 by Informaţii PFA